Saturday, May 16, 2009

Teacher's Day


16 May 2009, today is teacher's day...Tiba-tiba teringat plak zaman skola2 dlu.. Da 10 thn aku tinggalkn zaman persekolahan aku..Teringat kt kwn2 aku yg mungkin ada yg telah mengecapi kejayaan dlm hidup..Teringat kt cikgu sejarah,yg aku slalu tdo maser klas dier n sampai kn halau kuar..huhuu..teringat kt Uncle, warden blok B1, Asyuk, Bob, Taro, Conggo n ramai lg..aper da jd ngn bdk batch aku..tp kebanyakkannya still contact ngn aku lg..aku raser da sparuh dr diorg yg da kawen..aku biler lg..huhuhu..ehh..citer arie guru laa..

Sempena hari guru nie, aku nk ucapkan terima kasih kpd cekgu-cekgu yg pernah mgajar aku dr aku kecik smpai la besa..Segala ape yg diajarkn akn aku ingati smpai biler2..Jasamu tetap ku kenang hingga ke akhir hayat..

4 comments:

Anonymous said...

xkn tima kaseh je kot en.hailmi??

aмiє's³° aмzaн said...

tau la ayah awk cekgu besa.. ;p

citra terindah said...

ouit2....korg ni....aku pon bekas cekgu jgk la.....

aмiє's³° aмzaн said...

cekgu tadika tk maen laa..
ngeh3.. ;p