Sunday, August 2, 2009

Anti ISA - 1 Ogos 2009

Rakyat telah bersuara
Wajarkah ISA di Malaysia?
Akta tanpa bicara
Tepuk dada tanya selera






































































5 comments:

marlala said...

tkotnye tgk malaysia dah mcm nie..

ProMosD'J-MaN said...

dunia,dunia,dunia,dunia,
mcm2 dah nak jadi,
aku pun x tau lah,
aman ke idak dok kat malaysia nieh,
lame2 tgk dah nak mcm negara lain,
masing2 ada pendapat sendiri,

Sal Abdul Rahman said...

bek, dun tell me ur part of it bro? demonstration nih menyusahkn org especially org yg da nk kawen cam aku! sbb - jln tar xley gi sabtu lps!! demit!! bodow giler sial! da la sbb derang jln jammed x tentu arah..roadblocks saner sini..

pastu kalo yg tua2 nk mampos je join takper, ni heret anak bini skali..nak mampos ke? kalo anak dyer mampos kene pijak dyer suka ker? asal dpt protes je..gitu? nih sumer keje org akal singkat..wat is there to prove? last2 naik lori kene tangkap! thats it? menyusahkan org..they shud just cabot je kopiah atas kepala tue!

Sweet_Lolita said...

so,i tny pdpt u,wjar ke isa ni?

aмiє's³° sнiиoda said...

Kalau takut tanggung risiko,
Jangan bicara tentang perjuangan.

Sweet_Lolita

ISA mmg tdk wajar. Penganiayaan pd sesiapa yg terlibat. Mereka yg dijatuhkan hukuman ISA tdk perlu dibicarakan dan trus dipenjara. Siapa rasa adil, terpulanglah.. ;p

Sal Abdul Rahman
Sehari jer pn tkkn tk bleh kita korbankan masa utk prjuangakn ideologi kita kn.. ;p

marlala
nie bkn rusuhan la marlala. nk takot per nyer. bkn yg berdemotrasi tue bwk senjata. Provokasi pihak berkuasa jer lebih.. ;p