Friday, November 12, 2010

In Relationship


Sedar tak sedar tinggal sebulan lebih jer nak masuk tahun baru 2011. Apa pencapaian yang kita dah buat tahun nie yer. Adakah lebih baik atau sebaliknya. Bulan depan bulan yang paling banyak orang kawen. Tiap-tiap minggu aku ader jemputan kawen. Yang paling best, 4 orang kawan aku kawen bulan depan. Best kan.. ;p


Harap aku dapat pergi semua jemputan tue. Tapi banyak la duit aku abes bulan depan beli hadiah..ahaha.. Gurau jer, kawen bukan selalu kan. Kena la bagi hadiah kat kawan-kawan kita tue. Tapi tak tau nak bagi ape. Barang-dapur macam dah biase sangat. Aku nak bagi tiket percutian ker Israel laa.. ;p


Apapun, tahniah buat korang-korang semua. Semoga bahgia hingga ker akhir hayat. Nanti dapat baby jangan lupe bagitau yer.. ;p

No comments: